ارتباط سریع و مستقیم با پشتیانی در واتس‌اپ

جدیدترین آپارتمان های اضافه شده:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Skype

بهترین سواحل قبرس شمالی

بهترین سواحل قبرس شمالی

اگر عاشق سواحل هستید، عاشق قبرس شمالی هم خواهید شد. این جزیره زیبای مدیترانه‌ای دارای خط ساحلی خیره کننده، آب شفاف و هوای آفتابی است. در این پست با هم بهترین سواحل قبرس شمالی را بررسی میکنیم.

بهترین سواحل قبرس شمالی

ساحل آلاگادی، گیرنه

ساحل آلاگادی در گیرنه یکی از بهترین مکان ها برای لمس طبیعت و تجربه چیزی واقعا منحصر به فرد است. با مناظر خیره کننده و فضای آرام، ساحل آلاگادی یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در گیرنه است.

بهترین سواحل قبرس شمالی, ساحل آلاگادی گیرنه
ساحل آلاگادی گیرنه

ساحل Palm Beach

این ساحل یکی از بهترین بخش های شنی در دریای مدیترانه است و پالم بیچ مکانی عالی برای شماست.

ساحل طلایی Dipkarpaz

ساحل طلایی در شبه جزیره کارپاس است. این سواحل به عنوان یکی از زیباترین سواحل قبرس شمالی شناخته میشود و از آن به عنوان زادگاه آفرودیت (زهره)، الهه عشق و زیبایی در اساطیر یاد می شود.

ساحل طلایی برای آفتاب گرفتن و ریکاوری عالی است. آب شفاف و شن و ماسه قهوه ای طلایی شگفت انگیز است. از تماشای طلوع خورشید در این ساحل لذت خواهید برد.

بهترین سواحل قبرس شمالی

Escape Beach گیرنه

Escape Beach یکی از محبوب ترین سواحل قبرس شمالی است. رستوران‌ها و همچنین امکانات انجام ورزش‌های آبی مانند غواصی، جت اسکی، پاراسلینگ، قایق‌های پدالی و غیره وجود دارد. این ساحل دارای امکانات فراوانی است و شبیه یک مجموعه تفریحی و کلوپ ساحلی است.

ساحل Maldives Homes Lagoon

Maldives Homes یک پروژه مسکونی با آپارتمان ها و ویلاهای لوکس در اسنتپه در شرق گیرنه است. یکی از منحصر به فردترین سواحل تالاب در قبرس شمالی با کابانا و سینمای روباز را دارد. رستوران معروف کالیفرنیا در داخل سایت و در نزدیکی استخر مشترک واقع شده است. امکانات کاملی در این مجموعه وجود دارد.

ساحل Glapsides در فاماگوستا

این ساحل زیبا در حدود 5.5 کیلومتری شمال فاماگوستا در ساحل شرقی جزیره قبرس، قرار دارد، انتخابی عالی برای خانواده ها است و دارای آب کم عمق برای بازی بچه ها است.

کافه‌هایی در نزدیکی ساحل وجود دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید، و تخت‌های آفتاب‌گیر و چترهای آفتابی برای اجاره در دسترس هستند.

ساحل نقره‌ای فاماگوستا

با آب شفاف کریستالی خود، انتخابی عالی برای غواصی است. این ساحل وسیع است و می توانید از شن و هوای تازه لذت ببرید. آب برای یک مسیر طولانی چندان عمیق نیست، به این معنی که می توانید استراحت کنید و اجازه دهید بچه ها در دریا سرگرم شوند.

ساحل آکاپولکو در گیرنه قبرس شمالی

در شرق گیرنه، یک ساحل زیبا در ساحل آکاپولکو وجود دارد. اگر در هتل Acapulco Resort Convention Spa اقامت ندارید، میتوانید با هزینه ورودی، از امکانات عالی زیر آفتاب مدیترانه لذت ببرید. می توانید ورزش های آبی مختلف و همچنین تنیس و گلف را امتحان کنید.

ساحل دیانا گیرنه

ساحل دیانا که در شرق گیرنه واقع شده است، با چتر و صندلی های آفتابگیر پوشانده شده است. یک بار ساحلی هم برای نوشیدنی وجود دارد، مکانی آرام برای گذراندن بعد از ظهری روی شن و ماسه.

به پایان پست بهترین سواحل قبرس شمالی رسیدیم!

برای دریافت مشاوره رایگان خرید ملک و آپارتمان در قبرس شمالی، با استفاده از لینک بالای صفحه در واتس‌اپ با ما در ارتباط باشید یا از طریق صفحه تماس با ما فرم ارسال کنید.